پذیرایی از مجالس در اراک

پذیرایی مراسم و مجالس خود را به متخصصان بسپارید. هنگامیکه برای پذیرایی مراسم و مجالس خود پیش از برگزاری بفکر طریقه ی خدمات و کیفیت پذیرایی مجالس و مراسم خود باشیم، جشن ها و مراسم خود را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد. مهمانداران خانم و مهمانداران آقا، نیروهای خدماتی مراسم ، در جهت پذیرایی مجالس شما، آمادگی خدمت رسانی و پذیرایی مجالس و تشریفات مراسم، سرو غذا یا کارهای نظافتی و پذیرایی را دارند.
.

قیمت خدمات پذیرایی از مجالس

قیمت خدمات مهمانی و پذیرایی از مجالس با عوامل زیر متناسب است:
  •  تعداد ساعت اعزام نیروی خدماتی یا مهماندار مجالس
  • تعداد نیروی پذیرای مهمانی
  • نوع خدمات پذیرایی (نظافت مجالس یا پذیرایی از میهمانان)

قیمت گذاری خدمات پذیرایی از مجالس متناسب است با تعداد ساعات نیاز به پذیرایی که مهمانداران اقا یا خانم درحال فعالیت هستند. زمان کاری مهمانداران در شرکت ما از ۴ ساعت شروع شده و در قبال هر ساعتی که بیشتر خدمات رسانی انجام شود، به مبلغ توافقی اضافه خواهد شد. از دیگر عوامل مهم برای قیمت گذاری پذیرایی مراسمات و میهمانی ها، زمان انجام مراسم است که در انتهای هفته برگزار میشود یا در طول هفته. همچنین برگزاری مراسم در شب با برگزاری مراسم و پذیرایی در طول روز نیز متفاوت است. نوع مراسم نیز در قیمتگذاری خدمات پذیرایی مراسم نیز تاثیر گذار است چرا که پذیرایی از مراسم عروسی با پذیرایی میهمانی کوچک و نوع خدمات لازم جهت رفاه میهمانان در این مراسم ها متفاوت میباشد. پیش از اعزام مهماندار یا نیروی خدماتی شما میتوانید به رایگان از هزینه خدمات پذیرایی مجالس اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعداد نیروی مهماندار جهت پذیرایی مجالس شرکت خدماتی ما جهت رفاه برگزارکنندگان مراسم و مجالس، نیروهای خدماتی و مهمانداران را به مجالس شما اعزام میکند تا زمان لازم جهت همراهی و صحبت با مهمانان را داشته باشید. اگر تاریخ و زمان مراسم مشخص است، ابتدا سفارش خود جهت اعزام نیروی خدمات یا مهماندار با توجه به نیازتان را ثبت نمایید تا کارگر آقا یا خانم جهت پذیرایی از مجالس و مراسم شما در نظر گرفته شود. نیروی خدماتی و مهمانداران ما بسیار خوش سلیقه، توانمند و با تجربه در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ها به شما یاری میرسانند.

دیگر نگران پذیرایی از مجالس و مهمانی های خود نباشید تا زمانیکه در مراسم های خود، پذیرایی را به شرکت های خدمات پذیرایی مجرب و ماهر میسپارید، دیگر از بابت پذیرایی از میهمانان خود نداشته باشید. نیروی خدماتی و مهماندار خانم یا آقا برای پذیرایی به محل برگزاری مراسم شما اعزام میشوند، مهارت کافی و تجربه لازم جهت خدمات پذیرایی را دارند و میتوانید با آرامش خاطر مراسم خود را به خوبی برپا کنید. برای برگزاری مجالستان به در اختیار داشتن نیروی کمکی هم فکر کنید. یک مهماندار ماهر و با سلیقه می تواند مراسم های شما را به همان شیوه و کیفیتی که در ذهن دارید برپا کند.

اعزام مهماندار مجالس جهت پذیرایی مجالس شرکت خدماتی نظافتی ما با همکاری مهمانداران باتجربه و با اخلاق در تمامی مجالس، همراه شما خواهد بود.

اعزام مهماندار مجالس برای:

  • پذیرایی از مجالس ترحیم
  • پذیرایی از مراسم ختم
  • پذیرایی از میهمانی
  • مراسم عقد و عروسی
  • مهمانی خواستگاری
  • پذیرایی از جلسات اداری ، سمینارها، نمایشگاه های بین المللی، سفارتها، اجلاس بین المللی و…
  • امکان اعزام نیروی خدماتی و مهمانداران به تمامی مراسم ها

اگر برای پذیرایی مجالس خود نگرانی دارید، مهمانداران با تجربه و کارآمد را در کنار خود برای پذیرایی از مجالس استفاده کنید. خوشامدگویی، تهیه مواد غذایی و آشپزی مراسم، پذیرایی و سرو غذا از خدمات پذیرایی مجالس می باشد.

آداب پذیرایی مجالس وظایف مهماندار خانم و آقا چیست؟

اگر برخی از میهمانان نیاز به کمک داشتند، مهمانداران خانم یا مهمانداران آقا بهتر است برای کمک به آنها اقدام نمایند. پذیرایی مراسم و مجالس با فرهنگ خانوادگی مردم کاملا در ارتباط است و با اخلاقیات مردم ارتباط مستقیم دارد. در مجالس مهماندار خانم و آقا نباید بیش از اندازه رفت و آمد کنند، و تنها در صورت نیاز برای پذیرایی حاضر باشند و بیش از حد به محل پذیرایی و حضور میهمانان مراجعه نکنند.

مهماندارها نباید در مراسم در کنار یکدیگر جمع شوند یا به گفتگو با یکدیگر نباید بپردازند چرا که هریک از مهمانداران به خوبی وظایف خود را میدانند و دیگر نیازی به صحبت کردن در طول مراسم نمیباشد. بهتر است در تمام محل مراسم بصورت پراکنده حضور داشته باشند. تجمع مهمانداران در سالن باعث ایجاد بی نظمی میشود.

مهمانداران وظیفه ی پذیرایی از مهمانان در جلسات و همایش ها یا مهمانی ها را برعهده دارند و طبق خواسته ی مهمانان دستورات را انجام میدهند. در این جلسات همواره حق با مهمان است و مهمانداران تحت هیچ شرایطی نباید با مهمانان بحث کنند و اظهار نظر نمایند. زمانیکه مهمان درخواستی دارد، مهماندار باید بصورت کوتاه و با کمال احترام پاسخ دهد. استفاده از جملات منفی برای پاسخ به مهمانان وجهه جالبی ندارد، کلماتی چون نمیتوان، نداریم، متاسفم و… .
در شرکت ما مجرب ترین نیروهای خدماتی هم از جهت رفتاری و اخلاقی در محل کار و هم از جهت کیفیت ارائه خدمات، گلچین شده اند. وظیفه مهمانداران ارائه خدمات در اسرع وقت به مهمانان است و هیچگونه بی توجهی و کم کاری قابل توجیه نمی باشد و در نتیجه مهمانان ناراضی خواهند بود. حتی میزان دستمزد، شیفت کاری نامناسب و… توجیهات غیر قابل قبول و در نتیجه عدم کسب رضایت میهمانان را به همراه دارد. مهمانداران آموزش دیده اند که در صورت حضور مهمانان ناسازگار نیز آرامش خود را حفظ کنند و خدمات خود را بگونه ای ارائه نمایند که رضایت ایشان را نیز کسب کنند. چرا که افراد شرایط و اخلاقیات متفاوتی دارند و کسب رضایت میهمانان از وظایف مهمانداران است اگر مهماندار با میهمانی معرض مواجه شد باید مودبانه رفتار کند و هرگز این کوتاهی و قصور را به گردن مدیران و شرکت خدماتی نیندازند. در پایان مراسم یا اختتامیه جلسات حضور یک مهماندار آقا و یک مهماندار خانم در کنار درب خروجی الزامی است که با کمال احترام از مهمانان خداحافظی نمایند.
رزور آنلاین