شستشوی مبل در اراک

شستشوی مبل در اراک

مبل شویی و شستشوی مبل در اراک توسط متخصصان ما با استفاده از روش های نوین و با استفاده از دستگاه های شستشوی مکانیزه انجام می شود. شستشوی مبل بدون خیس شدن فوم داخلی مبل و اسکلت چوبی انجام می شود. شستشوی مبل مانند سایر خدمات نیاز به دانش و تجربه و اجرای متخصصان دارد. شناخت جنس مبل، مواد مبل شویی، کار با دستگاه مبل شویی، شناخت نوع لکه های مبل همه توسط یک نیروی متخصص مبل شویی میسر می شود.

از دیگر خدمات ما که با شستشوی مبل در منزل در اراک انجام میشود عبارتند از:

  • خشکشویی موکت و موکت شوی
  • شستشوی صندلی‌ها
  • خشکشویی مبل تخت خوابشو
  • شستشوی تشک خوشخواب
مبلشویی

قیمت مبل شویی در اراک

قیمت مبل شویی در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. تعداد مبلمان و نوع مبل تعیین کننده قیمت نهایی هستند که طبق نرخ معین شده از سوی اتحادیه مبل شویی تعیین می شود. برخی تصور میکنند شستشوی مبل با دستگاه در منزل هزینه زیادی در بر دارد. اما در واقعیت اینگونه نیست. به طور مثال برای دستمزد روزانه یک نظافتچی را در نظر بگیرید که معادل است با شستشوی یک دست مبل هفت نفره! پس قطعا مبل شویی با تخصص و بدون صرف هزینه مواد شوینده از سمت کارفرما، مقرون به صرفه تر و آسان تر می باشد. پس میتوان گفت مبل شویی در منزل به صرفه می باشد.

تذکر: هرگز فراموش نکنید که اولویت در شستشوی مبل، با کیفیت انجام است نه قیمت! هزینه شستشوی مبل مهم است ولی در صورت دریافت خدمات بی کیفیت ممکن است مبل دچار آسیب شود و یا دوباره نیاز به اضافه کاری در طی سال داشته باشد.

برای شستشوی مبل چقدر زمان لازم است؟

اگر مبل شویی توسط یکی از متخصصان مبل شویی ما در اراک انجام شود نیاز به صرف وقت زیادی ندارد و در یکی دو ساعت به طور کامل انجام می شود. البته به تعداد و جنس نیز بستگی دارد. مثلا شستشوی مبلمان چرم به دلیل حساسیت بالا قطعا زمان بیشتری نیاز دارد. زمان خشک شدن مبل نیز توسط دستگاه های متخصصان ما بسیار کم می باشد و مبل به سرعت خشک می شود.

رزرو وقت مبل شویی از شرکت خدماتی و نظافتی اراک

اگر شما نیاز به خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در اراک را دارید به راحتی میتوانید با پر کردن فرم زیر زمان رزرو را تعیین نمایید.کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تایید رزرو با شما تماس خواهند گرفت. همچنین شما میتوانید با واحد پشتیبانی ما جهت رزرو یا داشتن هر گونه سوالی تماس بگیرید.

سوالات متداول

روش های زیادی برای از بین بردن لکه ها از روی مبل وجود دارد. شناخت لکه های مختلف و نحوه پاک کردن آن تجربه ای است که تکنسین های ما با سال ها تجربه به دست آورده اند. همچنین شستشوی مبل با استفاده از دستگاه مبل شور بسیار آسانتر از روش های دیگر است.

مبل شویی هر سال یکبار پیشنهاد میشود تا از تثبیت لکه های مبل جلوگیری شود. البته شستشوی دوره ای مبل به میزان استفاده از مبلمان و میزان آلودگی محیط اطراف مبل نیز بستگی دارد.

بدلیل استفاده از دستگاه وکیوم قدرتمند و خروج فوری مواد شوینده وآلودگی ها از بافت مبلمان، شستشوی مبل در اراک، آسیبی برای پارچه و فوم مبل ندارد.

Sofa-2-1
مبل شویی

سفارش آنلاین مبل شویی در اراک

جهت سفارش شستشوی مبل در اراک به صورت آنلاین، لطفا فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس باشید. تماس پشتیبانان ما کمتر از یک ساعت بعد از پر کردن فرم می باشد. لطفا فرم را با دقت پر نمایید.

رزور آنلاین