سفارش آنلاین شستشوی فرش در قالیشویی پاتریس

امروزه بیشتر شرکت ها برای تسهیل روند ثبت سفارش، بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. قالیشویی پاتریس خدمات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز ارائه می‌دهد. شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ثبت کنید. جهت سفارش شستشوی فرش در اراک به صورت آنلاین، لطفا فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس باشید. تماس پشتیبانان ما کمتر از یک ساعت بعد از پر کردن فرم می باشد. 

% 0

تخفیف ویژه سفارش آنلاین

برای تماس با مشاوران ما کلیک نمایید!

قیمت قالیشویی و شستشوی فرش در اراک

قیمت خدمات قالیشویی پاتریس در اراک طبق قیمت مصوب اتحادیه قالیشویی می باشد. به طور کلی قیمت قالیشویی و شستشوی فرش و قالی با توجه به جنس فرش، ابعاد فرش و همچنین نحوه شستشوی فرش مشخص می‌شود. همچنین قالیشویی پاتریس برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همشهریان خود، شستشوی عادی را حذف و شستشوی همه ی فرش ها را به صورت اعلاشویی انجام میدهد.

نوع فرش نوع شستشوی فرش قیمت(تومان)
شستشوی فرش ماشینی اعلاشویی متری 16,000
شستشوی فرش دستباف اعلاشویی متری 32,000
فرش های ابریشمی اعلاشویی بازدید و قیمت گذاری
موکت معمولی اعلاشویی متری 6,000
پالاز موکت اعلاشویی متری 8,000
بازسازی و مرمت - بازدید و قیمت گذاری
پوسیدگی و سوختگی - بازدید و قیمت گذاری
رنگ برداری - بازدید و قیمت گذاری
پتو یک نفره - متری 65,000
پتو دو نفره - متری 75,000
هزینه کاور فرش - هر تخته فرش 20,000
توجه: کرایه سرویس رفت و برگشت فرش 50,000 تومان می باشد.

شستشوی فرش در اراک

قالیشویی پاتریس عضو برتر اتحادیه قالیشویی در اراک می باشد که خدمات قالیشویی و شستشوی فرش را در اراک با دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته، شستشوی چند مرحله ای با کیفیت بالا را انجام میدهد. قالیشویی پاتریس با کادری مجرب، تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر فرش های ماشینی و دستباف شما را دریافت نموده و پس از شستشوی فرش با بالاترین کیفیت، پس از گذشت 72 ساعت به شما تحویل خواهد داد. بهترین خدمات فرش شویی با قیمت های استثنایی را با ما تجربه کنید. قالیشویی ما در سطح شهر اراک آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد. شستن قالی و فرش نیازمند تخصص است. تخصصی که با تجربه به دست می آید و قالیشویی ما با سال ها تجربه کنار شهروندان اراکی به خوبی این تجربه را کسب نموده است.

شست و شوی فرش اتوماتیک در اراک

بهترین قالیشویی در اراک

افراد زیادی بعد از شستشوی فرش توسط قالیشویی مجبور به شستشوی مجدد فرش ها می شوند! اما معیار انتخاب بهترین قالیشویی در سطح اراک و شهر محل زندگی چیست؟! باید توجه داشته باشید که قالیشویی حتما دارای مجوز معتبر باشد و مشتریان راضی از قالیشویی داشته باشد. قالیشویی پاتریس با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای و استفاده از دستگاه های پیشرفته اتوماتیک و اعتبار چندین ساله جزو بهترین قالیشویی ها در اراک می باشد. که همواره مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

مزیت شستشوی فرش در قالیشویی پاتریس

شناخت فرش امری تخصصی است لذا در صورت شناخت درست الیاف به کار رفته در فرش میتوان از مواد شوینده مناسب برای هر فرش با زمان مناسب شستشوی و روش مناسب شستشوی فرش استفاده کرد. هر فرش ویژگی های خاص خود را  دارد. شناخت این ویژگی ها تنها با سال ها تجربه و فعالیت در این زمینه به دست می آید. یک تشخیص نادرست میتواند فرش را نابود کند! قالیشویی پاتریس در اراک با سال ها تجربه  نحوه شستشوی هر فرش را به خوبی میداند.

شستشوی فرش در قالیشویی باعث کاهش هزینه ها در خرید مواد شوینده و مصرف آب و صرف زمان کمتری نسبت به شستشوی فرش در منزل می باشد. علاوه بر این سختی این کار و سختی خشک کردن فرش را نیز باید افزود. همچنین با شستشوی فرش در قالیشویی از خدمات دیگر ما در زمینه فرش مانند رفوگری، رنگ برداری، ریشه زنی و… میتوانید بهره مند شوید. نتیجه شستشوی فرش در قالیشویی، فرشی درخشان و تمیز می باشد که با هیچ روش شستشوی دیگری قطعا این نتیجه به دست نخواهد آمد.

شستشوی فرش های دستباف در اراک

فرش های دستباف که تارو پودی هنری دارند و به علت قیمت بالا، حساسیت مشتریان در شستشوی این فرش ها بیشتر است. تضمین شستشوی فرش های دستباف بدون کوچکترین آسیب در قالیشویی ما امری اجتناب ناپذیر است.

حمل و نقل فرش

اولین تعهد ما به شما مقرر بودن به زمان دریافت و تحویل فرش می باشد. ما در زمان مقرر در مکان حاضر خواهیم بود و با دقت فرش ها را لول کرده و حمل خواهیم کرد. تعهد سلامت فرش در هنگام حمل و نقل از تعهدات دیگر تیم ما می باشد. هزینه حمل و نقل فرش به قالیشویی و بازگشت فرش به منزل، 50,000 تومان می باشد.

خدمات قابل ارائه در قالیشویی پاتریس

  1. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت، گلیم و قالی
  2. شستشوی تابلو فرش و فرش‌های قیمتی و عتیقه
  3. اعلاشویی تمامی فرش ها و لکه گیری فرش
  4. ترمیم و رفوگری انواع فرش (فرش دستباف و ماشینی)
  5. بکارگیری تیم مجرب و با تجربه در شستشوی فرش و رفوگری فرش
  6. ارائه خدمات با کیفیت در تمام فصول سال و عدم وابستگی به شرایط جوی و آب وهوایی
  7. استفاده از موثرترین مواد شوینده برای جلوگیری از آسیب به بافت فرش ها
  8. نظارت و پیگیری واحد کنترل برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده
  9.   شستشوی فرش با رعایت موازین اسلامی برای طاهر شدن فرش
  10. بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مجهز برای شستشوی فرش بدون نیاز به فشار بیهوده به الیاف و بافت
  11.  امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی
  12.  خشک کردن فرش به صورتی که فرش کوچکترین آسیبی از جمله اختلاط رنگ و زرد شدن را نبیند.
  13. ارائه خدمات در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل

سوالات متداول

بله. قالیشویی ما در اراک طبق اصول اسلامی شستشوی فرش ها را انجام می دهد. در قالیشویی پاتریس تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند.

پیشنهاد ما به شما شستشوی فرش سالی یکبار است تا مانع از تثبیت آلودگی ها در فرش شود. همچنین ما پیشنهاد میکنیم که در زمان های خلوت سال اقدام به سفارش شستشوی فرش کنید.

معمولا زمان تحویل فرش ها پس از دریافت، 72 ساعت است. زمان تحویل میتواند در ایام سال متفاوت باشد. در ماه های خلوت سال زمان تحویل 24 ساعته می باشد و در ماه های شلوغ مانند اسفند ممکن است زامان تحویل بعضا بیشتر از 72 ساعت شود. در هنگام تماس با اپراتور زمان دقیق تحویل به مشتری اعلام خواهد شد.

در صورتی که به سرویس کار از قبل اطلاع داده شود، بله. شما میتوانید تاریخ دریافت فرش را بلند مدت انتخاب کنید.

بله. در صورتی که جابجایی دارید میتوانید به سرویس دهنده اطلاع دهید تا آدرس جدید را برای ارسال فرش از قالیشویی لحاظ کند.لازم به ذکر است این جابجایی شامل هزینه نخواهد بود.

ما شستشوی فرش در محل را به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمیدهیم. شستشوی فرش در محل که به صورت خشکشویی انجام میشود نه تنها فقط سطح روی فرش را تمیز میکند بلکه باعث میشود گرد و غبار داخل فرش بماند و فرش در گذر زمان آسیب ببیند.

در واقع این لکه ها قابل پاک شدن هستند ولی با شستشوی فرش از بین نمیرود و با لکه گیری از بین میرود. اگر فرش شما دارای این لکه های رنگ است، باید اپراتور را مطلع سازید که لکه گیری برای فرش به صورت جداگانه انجام شود.

بله. اگر فرش های ارسالی شما جمعا بیشتر از 50 متر مربع باشد، شستشوی فرش در قالیشویی پاتریس شامل تخفیف 10 درصدی می شود. البته به جز ماه اسفند که قالیشویی به دلیل سفارشات زیاد، زمان کمتری در اختیار دارد.

قالیشویی پاتریس حمل فرش را تا دو طبقه بدون هزینه در نظر گفته است و اگر طبقات ساختمان از 2 طبقه بالاتر باشد به ازای طبقات اضافه مبلغی به اپراتور پرداخت میشود. این مبلغ از سمت مشتری به صورت انعامی و با مبلغ اختیاری باید پرداخت شود.

در جواب باید گفت بله، این لکه ها باشستشوی فرش از بین میرود. ولی نکته مهم در برخورد با این لکه ها روی فرش این است که نباید لکه کهنه شود و اگر با این نوع لکه ها روبرو شدید سریعا با ما تماس بگیرید و سفارش شستشوی فرش را بدهید.

قالیشویی پاتریس از ساعت 8 صبح الی 10 شب آماده پاسخگویی به همشهریان ااکی می باشد.

قالیشویی پاتریس دارای مجوز اتحادیه می باشد و از نیروهای متخصص استفاده میکند. همچنین خدمات شستشوی فرش دارای ضمانت کتبی می باشد. در صورت نارضایتی مشتری، قالیشویی پاتریس موارد مطرح شده را پیگیری و برطرف می نماید.
بهترین قالیشویی در اراک
قیمت شستشوی فرش در اراک

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی پاتریس در اراک

معایب شستشوی فرش به صورت سنتی

در هر مکان

فاکتور دقیق

بهترین شستشو

ضمانتنامه کتبی

بهترین خدمات

تحویل سریع

فاکتور دقیق

بهترین شستشو

تحویل سریع

رزور آنلاین