جابجایی اثاثیه در اراک

جابجایی اثاثیه در اراک

جابجایی اثاثیه و وسایل سنگین و اسباب کشی کاری بس دشواری است و نیاز به نیروی متخصص و قدرمتمند با توان و دقت بالا دارد. شرکت باربری ما انواع خدمات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی را با توجه به نیاز متقاضیان ارائه می ‌دهد و شما میتوانید با توجه به نیازتان از این خدمات استفاده کنید. شرکت باربری ما در اراک برای ارائه این خدمات با بکارگیری کارگران ماهر و مجرب آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز اراکی می باشد.

متاسفانه عدم ثبات قیمت در بازار باعث استرس مشتری تا اتمام کار میشود ولی باربری اراک این امکان را به شما میدهد که با آگاهی کامل از هزینه ها رزرو خود را جهت اسباب کشی منزل در اراک و یا جابجایی وسایل به ما بسپارید. هزینه باربری توسط شرکت ما مقرون به صرفه و عادلانه می باشد.

عوامل تعیین کننده در دستمزد کارگر باربری چیست؟

تعداد طبقات ساختمان

نوع اسباب و اثاثیه

نوع بسته بندی اسباب و اثاثیه

تعداد کارگران جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

مقدار مسافت طی شده برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

تعداد ساعات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

ویژگی های کارگران جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

کارگران اسباب کشی باید دارای یکسری ویژگی ها باشند که شامل:  قدرت بدنی بالا، قابل اطمینان بودن، خوش برخورد، وقت شناس، انتعطاف پذیر بودن و تجربه کافی در بسته بندی و حمل وسایل مختلف. تمام کارگران ما از این فیلترینگ قطعا رد خواهند شد و سپس جزو کارگران اصلی قرار خواهند گرفت. جلب اعتماد و رضایت شما هدف اصلی ما خواهد بود.

ویژگی های بارز ما در حمل اثاثیه در اراک چیست؟

به جرات میتوان گفت شرکت ما (شرکت خدماتی و نظافتی اراک) در حمل اثاثیه با رزومه قوی که از رضایت مشتریان کسب نموده است یکی از بهترین باربری ها در سطح استان مرکزی می باشد. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • با دریافت اطلاعات دقیق از مشتری، ارسال تعداد کارگر مورد نیاز و انتخاب وسیله نقلیه مناسب
  • چیدمان صحیح لوازم در ماشین حمل بار و مقصد به منظور جلوگیری از آسیب
  • حضور به موقع کارگران در محل
  • تضمین ارسال سلامت کالا توسط شرکت ما

اخطار و تذکراتی که هر مشتری برای حمل بار باید بداند

رزور آنلاین