نظافت منزل در اراک

تمیزی و پاکیزگی محل زندگی ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما گاهی برای صرفه جویی در وقت به کمک شرکت نظافتی نیاز داریم که نظافت منزل مان را برعهده بگیرد. شرکت خدماتی و نظافتی اراک قصد دارد از بهترین نظافتچی ها‌ی خانم یا آقا برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده استفاده کند و رضایت شما را به ارمغان آورد.

چرا شرکت نظافتی اراک؟

با توجه به افزایش تعداد شرکت های نظافتی برای دریافت خدمات نظافت منزل بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم که در انتخاب شرکت نظافتی ما تاثیر بسزایی خواهد داشت. از جمله این نکات میتوان توجه به موارد ایمنی برای نظافت منزل را درنظر گرفت، چرا که مشکلاتی بعد از اعزام نظافتچی آقا یا خانم به منزل ممکن است بوجود بیاید و بسیار پر هزینه خواهد بود. یکی از مواردی که برای انتخاب شرکت نظافتی باید در نظر بگیریم صرفه جویی در وقت میباشد که شرکت موظف است در اسرع وقت نیروی نظافتچی را جهت نظافت منزل به محل مربوطه اعزام نماید و هیچگونه اتلاف وقتی قابل توجیه نمی باشد.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، در نظر گرفتن تمامی خواسته ها و توضیحات لازم هنگام درخواست نظافتچی جهت نظافت منزل یا راه پله و… از اپراتور میباشد. از آنجا که رضایت نظافتچی‌ها بر نظافت راه پله ها و منازل تاثیر مستقیم دارد، شرکت نظافتی اراک مشکلی که اکثر شرکت های نظافتی با آن مواجه هستند را در نظر گرفته و برای آن راه حلی را ارائه میدهد: مشتری ها هنگام رزرو خدمات مورد نیاز خود، اطلاعات و مشخصاتی را از آپارتمان و منازل خود بیان میکنند و شرکت ها بر اساس این اطلاعات قیمت هایی را مطرح میکنند که برخی اوقات متفاوت بودن شنیده ها و واقعیت مشکلاتی را برای نظافتچی ها به همراه می آورد.

هنگامی که قیمت گذاری منصفانه جهت نظافت منزل و نظافت راه پله ها وجود داشته باشد و خدمات نظافتچی متناسب با زحمتی که در راستای نظافت منزل و راه پله ها انجام میشود بطور واضح از پیش تعیین شده باشد، تمامی مشکلات حل خواهند شد.

خدمات ما برای نظافت منزل در اراک

خدمات ما برای نظافت منزل در اراک شامل موارد زیر می باشد:

  • نظافت خانه
  • شستشوی حمام
  • شستشوی سرویس بهداشتی
  • نظافت اتاق خواب ها
  • نظافت آشپزخانه
  • جابجایی زباله ها
  • شستشوی کف
  • شستشوی ظروف
  • و انواع دیگرخدمات میباشد…

تعرفه و قیمت نظافت منزل در اراک

قیمت نظافت منزل در اراک طبق قیمت مصوب اتحادیه می باشد. دستمزد نظافتچی میتواند به صورت ساعتی یا روزمزد و یا ثابت ماهانه در نظر گرفته شود. برای اطلاع دقیق از قیمت با شرکت خدماتی و نظافتی ما در اراک باشید.

زمان نظافت کارگر نظافتچی قیمت(تومان)
4 ساعت آقا 150,000
6 ساعت آقا 220,000
8 ساعت آقا 280,000
4 ساعت خانوم 180,000
6 ساعت خانوم 250,000
8 ساعت خانوم 300,000
رزور آنلاین